Kadra

Wiedza, doświadczenie, zabawa i pasja- to nas łączy. Tworzymy wykształcony, profesjonalny i kreatywny zespół. Mamy ogromne szczęście, bo robimy to, co umiemy i lubimy. Jesteśmy kreatywni, ciągle poszukujemy i doskonalimy swoją wiedzę. Świat się zmienia, a my dotrzymujemy mu kroku. W pracy wykorzystujemy, to co sprawdzone i co nowe- najlepsze dla prawidłowego rozwoju dziecka. Oferujemy najwyższy poziom opieki i wychowania dla Państwa pociech. 

 

Małgorzata Krajewska  – Dyrektor, nauczyciel

IMG_3931 (edytowany)Dyrektor przedszkolaabsolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, na którym uzyskała tytuł magistra Edukacji elementarnej oraz Wydziału Filologii, na którym uzyskała tytuł Logopedy. Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, na którym uzyskała tytuł Neurologopedy. Absolwentka Uczelni Łazarskiego , na której ukończyła studia o kierunku Zarządzanie i Organizacja Oświatą. W dalszym ciągu doskonali swój warsztat poprzez liczne warsztaty oraz szkolenia. Praca z dziećmi doskonali jej kreatywność i cierpliwość, ale przede wszystkim jest dla niej źródłem pozytywnej energii. Stara się aby każde spotkanie było dla nich przygodą. Uważa, że w pracy z dziećmi najważniejsza jest radość tworzenia i dlatego zawsze towarzyszy jej myśl: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat!” . W przedszkolu jest wychowawcą grupy „Wiewiórki”. Ukończyła wiele szkoleń min. „Obserwacja i diagnoza w przedszkolu w świetle przepisów prawa oświatowego”; „Bajkoterapia kliniczna„; „Maluchy rosną nie tylko wiosną- wpieranie rozwoju małych dzieci w przedszkolu” KLANZY, „Muzykoterpia”, „Terapia muzyka i ruchem” oraz „Dyscyplina bez nakazów” wg. Agnieszki Chartanowicz; „Metody aktywnego słuchania” wg. Batii Stauss, „STEAM-owa Glottodydaktyka”; „Wychowanie i terapia przez sztukę”. Dodatkowo ukończyła kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.

Aleksandra Boros – nauczyciel

IMG_5344

 Absolwentka studiów z zakresu pedagogiki resocjalizacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej  oraz studiów magisterskich z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z edukacją włączającą na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Podczas pracy z dziećmi wykorzystuje tradycyjne i innowacyjne metody stymulujące rozwój  dziecka oraz wzmacnianie jego mocnych stron.  Każdy dzień traktuje jako nowe wyzwanie, a uśmiech i postępy dziecka są dla niej najwspanialszą nagrodą  i najlepszą motywacją do pracy!  W przedszkolu jest wychowawcą grupy „Delfinki”. Posiada ukończone szkolenia z zakresu  „Piosenka i ruch” wg. Marii Tomaszewskiej, „STEAM-owa Glottodydaktyka”, „Sztuka instruktażu”, które stosuje w codziennej pracy z dziećmi.  Dodatkowo ukończyła kurs pomocy przedmedycznej.

Marta Kulmaczewska – nauczyciel

Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona ciocia Marta wie, że wszystkie dzieci potrzebują dużo miłości i zainteresowania a te najmłodsze szczególnie. Dlatego w pracy zwraca największą uwagę na to by dzieci były zawsze radosne i czuły się przy niej bezpiecznie. Stara się przekazać  im jak najwięcej pozytywnej energii poprzez zabawę jak i naukę. Wspólnie przeciera z dziećmi szlaki w codzienności przedszkolnej oraz w poznawaniu świata, który ich otacza. Największą nagrodą są ich uściski i uśmiechy na buźkach, kiedy witają ją następnego dnia po przyjściu do przedszkola. W przedszkolu jest wychowawcą grupy Biedronki. Ukończyła między innymi kurs „Piosenka i ruch” wg Marii Tomaszewskiej, „STEAM-owa Glottodydaktyka”. Dodatkowo ukończyła kurs pomocy przedmedycznej.

 

Małgorzata Sadurska – nauczyciel

 IMG_5348W pracy z dziećmi stosuje ćwiczenia i zabawy, dzięki którym może poznać potrzeby dzieci tak, by lepiej wykorzystywać ich zdolności i umiejętności. Celem jej pracy jest stworzenie dzieciom przyjaznej, domowej atmosfery, zapewnienie im bezpieczeństwa i poczucia, że są kimś wyjątkowym. Stara się wspierać rozwój przedszkolaków, pobudzać je do twórczych działań, a przy tym zapewnić im dobre samopoczucie i wspaniałą                                            zabawę. W przedszkolu jest wychowawcą grupy Tygrysków. Ukończyła min. kurs  „Piosenka i ruch” wg Marii Tomaszewskiej, „STEAM-owa Glottodydaktyka”, „Eksperymenty WOW”. Dodatkowo ukończyła kurs pomocy przedmedycznej.

 

 Monika Ceremuga – nauczyciel

IMG_3700

Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej
w Skierniewicach kierunek Pedagogika Wczesnoszkolna
i Przedszkolna. Praca z dziećmi to dla niej
olbrzymia przyjemność i niezapomniana przygoda. W przedszkolu jest wychowawcą grupy „Pszczółki”.  Ukończyła min. kurs „Sensoryka, a rozwój dzieci„; ” Wprowadzenie do pedagogiki Montessori„; „Jak radzić sobie z trudnym zachowaniem dziecka w oparciu o Pozytywną Dyscyplinę”Dodatkowo ukończyła kurs pomocy przedmedycznej.

Patrycja Bracha – nauczyciel

Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalności Resocjalizacja oraz studiów magisterskich  o kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z logopedią. Dzieci są największą radością jej życia, a ich uśmiech daje największą motywację do dalszego działania. Jest osobą otwartą i zawsze uśmiechniętą. W przedszkolu jest wychowawcą grupy „Wiewiórki”. Ukończyła m. in. kursy „Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym” oraz „Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z zespołem Aspergera”

Martyna Szostak – pomoc nauczyciela

Uważa, że dzieci są naszą przyszłością i uczą bezwarunkowej miłości oraz szczerości. Niezwykle uśmiechnięta i kreatywna. Zależy jej, aby nasze smyki przychodziły oraz wracały zawsze z uśmiechem.

Weronika Stefańska – pomoc nauczyciela

IMG_5345Studentka  studiów  jednolitych magisterskich  na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiada ukończony kurs wychowawcy kolonijnego. Cały czas pragnie się rozwijać i zdobywać nowe doświadczenia. Praca z dziećmi daje jej dużo radości.

ZAJĘCIA DODATKOWE – INSTRUKTORZY

Mateusz Miernecki – język angielski

Naucza różnymi metodami, dostosowując je do indywidualnych potrzeb każdego ucznia tak aby rozwinąć wszystkie zdolności językowe, przede wszystkim przełamać barierę mówienia. Stara się zachęcić dzieci do nauki języka poprzez wprowadzanie gier i zabaw ruchowych.

 Rytmika – Kamil Rutkowski

rytAbsolwent ZSM 1 w Warszawie w klasie saksofonu. Absolwent wydziału muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 10 lat pracuje z dziećmi prowadząc zajęcia , warsztaty oraz kursy z młodzieżą.

 

 Taniec – Łukasz Kosiński

Dyplomowany instruktor tańca z przygotowaniem pedagogicznym, założyciel Szkoły Tańca Flash. Nauką tańca zajmuje się już prawie 10 lat, w tym 6 lat to praca z dziećmi. Aktywny tancerz i 2 v-ce Mistrz Polski, na koncie jest także Mistrzostwo Okręgu Mazowieckiego, Finał Mistrzostw Polski, Finały GPP. Ostatnim sukcesem z roku 2015 jest 3 miejsce na Open Środa Wielkopolska. Zajęcia taneczne w przedszkolu odbywają się w sposób ciekawy. Nauczanie dzieci to spełnienie marzeń. Ich chęć do tańca i trud jaki wkładają w zajęcia podwójnie motywuje i daje ogromną satysfakcję.

Ceramika- Antonina Domalska-Szulczyk

IMG-20200211-WA0002

Z wykształcenia instruktor kulturalno-wychowawczym o specjalności: teatr. Po piętnastu latach trudnej, wymagającej i eksploatującej zasoby osobiste pracy na stanowisku managerskim, postanowiła wrócić do zawodu, czyli do pracy z dziećmi. Zawsze interesowała się sztuką, a w szczególności twórczością plastyczną, dlatego zdecydowała się na szereg kursów ceramicznych, które przygotowały ją do prowadzenia zajęć w tej dziedzinie. Od pięciu lat oferuje i prowadzi,z dużym poczuciem misji jaką jest rozwijanie wyobraźni,kreatywności i wrażliwości uczniów, zajęcia ceramiczne.Z dziećmi jesteśmy jak naczynia połączone: daję dzieciom 30 minut zabawy i rozwoju, a w zamian dostaje, w pełni opłaconą, terapię przeciwstarzeniową, pod postacią wyzwań dla mojej cierpliwości,elastyczności i pomysłowości.

 

Glottodydaktyka – Antonina Szulczyk 

InShot_20200207_182446939 Studentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia polska. Ukończyła specjalizację nauczania języka polskiego jako obcego, co czyni ją glottodydaktyczką obcojęzyczną, inaczej lektorką języka polskiego jako obcego. Już od pierwszego roku studiów pracowała w zawodzie, jednak podczas współpracy ze szkołami języków obcych,  zrozumiała, że ta praca nie daje jej tego, czego oczekuje, że nie może w pełni oddać się swojej pasji i wykorzystać swoich możliwości,dlatego zdecydowała się zaryzykować i zacząć szukać własnych zleceń oraz klientów.Tak trafiła na kurs glottodydaktyki ojczystojęzycznej u samego autora metody–profesora Bronisława Rocławskiego. Podczas kursu zrozumiała, że to jest właśnie to, to jej droga,pasja i misja–pomaganie dzieciom, dawanie im głosu. Kurs ukończyła egzaminem zdanym na piątkę. Właśnie tak stała się licencjonowaną glottodydaktyczką ojczystojęzyczną iglottoterapeutką. Jak wygląda moja praca? Działam na wielu płaszczyznach, które szerzej znane są pod hasłem„bycie nauczycielem”, to znaczy: prowadzę lekcje języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców, przygotowuje cudzoziemców do państwowych egzaminów językowych,prowadzę prywatną glottoterapię w zaciszu swojego domu oraz grupową, w przedszkolach na terenie powiatu Grodzisk Mazowiecki. Oprócz tego prowadzę bloga dla fanów języka polskiego na Instagramie (@jezykpolskipolinka) i  bardziej intymną formę blogowania, jaką jest newsletter dla rodziców Glottodzieci–GLOTTOLIST.

Logopedia – Małgorzata Rudnicka

logopAbsolwentka Wyższej Szkoły Gospodarki Europejskiej im. Alcide De Gesperii w Józefowie , magister logopedii, magister edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną. Jej pasją jest praca z dziećmi. Jako logopeda wprowadza elementy terapii aby efekty pracy były skuteczniejsze. Posiada wiele szkoleń z zakresu logopedii.Zajęcia prowadzi raz w tygodniu, zajęcia są indywidualne, mają na celu rozwijanie mowy biernej i czynnej a także usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz korygowanie wad wymowy.

Karate – Jakub Malicki

Jakub MalickiZałożyciel UKS BUDO Grodzisk Mazowiecki, reprezentant Polski, urodzony kumiciarz, multimedalista, absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku fizjoterapia. Należy do kadry narodowej kraju. Na co dzień pracuje jako instruktor karate w szkołach i prowadzi sekcje zawodniczą klubu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.